06 lutego 2015

Transfer do PO

"Ja wcale nie zmieniłem swoich poglądów. Ja nadal szanuję pana Jarosława Kaczyńskiego. Uważam go za wybitnego polityka oraz za Kazimierza Górskiego polskiej polityki. Z PiS odszedłem tylko dlatego że nie podobały mi się pewne sprawy. Kaczyński jest otoczony takimi ludźmi którzy przez 4 miesiące nie dopuszczali mnie do rozmowy z nim. Wtedy podziękowałem panu prezesowi 
pisemnie za współpracę i odszedłem z PiS. Teraz popieram wszystko co robi pani Ewa Kopacz". - Tak wypowiedział się były bramkarz Jan Tomaszewski który z PiS przeszedł do PO. 

Nie rozumiem dlaczego ci co opuścili PiS nadal chwalą Kaczyńskich i ich politykę. Czemu nikt nie ma odwagi powiedzieć prawdy o Kaczyńskich ? Może oni zastraszają swoich posłów a to jest możliwe bo żaden poseł nie ma swojego zdania na tematy polityczne. Co Kaczyńscy karzą mówić to posłowie mówią bez sprzeciwu. W PiS jest tak że każdy boi się powiedzieć od siebie cokolwiek bo wie że wyleci z partii. PiS to partia strachu. Tomaszewskiego nie dopuścił do siebie sam Kaczyński, bo go już nie chciał w partii po jego kontrowersyjnych wypowiedziach a on nadal chwali dyktatora IV RP. To jest niezrozumiałe. Tomaszewski sam siebie oszukuje. To oznacza że Kaczyński stosuje terror wobec swoich posłów a za to powinien siedzieć w więzieniu. Można popierać program partii jeśli jest dla ludzi w państwie, ale nie widzimisię szefa partii. Szef partii także musi być zmieniany co 4 lata by partia nie stała się despotyczną i dyktatorską. Kaczyński dużo mówi o demokracji gdy potrzebuje swoje przeforsować w sejmie, ale nie wie co to jest demokracja bo sam chce rządzić i partią i państwem. 

Co ten bydlak z ludzi porobił ? Z żadnym posłem PiS nie można normalnie porozmawiać, bo oni przekrzykują innych współrozmówców narzucając im w ten sposób kłamstwa i racje Kaczyńskiego. PiS to sekta religijna a jej guru to Jarosław Kaczyński. Ta sekta nie ma prawa istnieć bo szkodzi państwu. Stefan Niesiołowski z PO powiedział wczoraj że Polską nie będzie rządził Rydzyk. Pierwszy raz usłyszałem tego rodzaju słowa z ust posła. Pozostali posłowie nadal boją się mówić to co myślą o Rydzyku, Kaczyńskim i Kościele. Nie można być ślepym i głuchym tylko dlatego że ktoś operuje wiarą. Uważam że wszyscy powinni mówić o tym jak Kościół przejmuje władzę w państwie a Kaczyński mu w tym pomaga by zatrzymać ich ekspansję w imię wolności i bezpieczeństwa ludzi oraz państwa. 

Brak komentarzy: