26 lutego 2013

Jak siać zamęt w partii ?

Roman Giertych miesza w PO by osiągnąć swoje cele. Mianowicie wyraził on swoją opinię na temat pogłosek o rozpadzie PO na frakcje. Mówił on że [ "Tusk ma większy problem ze Schetyną niż z Gowinem a na miejscu premiera zająłby się pacyfikacją Grzegorza Schetyny gdyż ten deklarował ostatnio że jest za in vitro i związkami partnerskimi" ]. Giertych także był zszokowany gdy usłyszał wypowiedź Schetyny o adopcji dzieci przez pary homoseksualne. To jest wg. niego [ "tak daleko posunięty zwrot, że może doprowadzić do poważnych problemów dla PO w elektoracie. To, co robi Schetyna, to podgrzewanie atmosfery konfliktu światopoglądowego w PO który musi doprowadzić do poważniejszych problemów jeśli nie będzie powstrzymany. Gdybym był premierem, zająłbym się pacyfikacją szefa klubu" ]. Zdaniem Giertycha [ "kwestia związków partnerskich to problem marginalny. Premier powinien zajmować się innymi, znacznie ważniejszymi kwestiami. Cywilizacja opiera się na małżeństwie jako fundamencie. Na miejscu Tuska zająłbym się tym, co rzeczywiście przeszkadza małżeństwom np. prawem podatkowym. Zająłbym się tym, że małżeństwa są dyskryminowane. Premier nie powinien się zajmować problemem marginesu społecznego, który występuje jako zjawisko w mediach liberalnych. Problem związków partnerskich jest marginesem, nawet w środowisku homoseksualistów". ] - tak wyrażał się i bluźnił były szef faszystowskiej Młodzieży Wszechpolskiej i Ligi Polskich Rodzin Roman Giertych. 

Wypowiedzi Giertycha nie zawierają prawdy o Schetynie i PO lecz mają na celu doprowadzenie do rozłamu w tej partii. Od środka tę partię rozwala on używając fałszywych przesłanek i mocnych argumentów jak wiceszefa partii Grzegorza Schetyny. Właśnie Tusk chce wprowadzić ustawę o związkach partnerskich, adopcję dzieci przez pary homoseksualne oraz in vitro a Giertych wmawia nam że jest i powinno być odwrotnie w tej partii. Trzeba wiedzieć że Grzegorz Schetyna będąc wiceszefem tej partii musi mieć te same zdanie co jego szef, bo nie był by wtedy wiceszefem PO. Z tego wniosek jest taki że Giertych mąci w tej partii tylko po to by ją "rozwalić". Chce ją "rozwalić" bo nie podobają się mu liberalne poglądy PO. Woli on narzucać tej partii a przez to i społeczeństwu swoje prawicowo-faszystowskie poglądy na które i tak żadna rozsądna partia się nie zgodzi.  

On załatwia w PO swoje sprawy jak pasożyt kupę w obcym organizmie. Giertych chce przy pomocy PO dokończyć swoje dzieło, bo nie zdążył wtedy gdy miał władzę z PiS-em i Samoobroną w latach 2005-2007. Tylko po co komu ta kupa ? 

Wiadomo że cywilizacja opiera się na małżeństwie jako fundamencie rodziny i tego nikt nie podważa, lecz każdy fundament utrzymuje także i inne elementy w tym przypadku związki partnerskie które nie są marginesowane przez homoseksualistów jak wmawia nam Giertych tylko dla własnych egoistycznych celów, gdyż ta grupa jest najbardziej zainteresowana takimi związkami by mieć np. dostęp do partnera w szpitalu, mieć prawo dziedziczenia po zmarłym partnerze itd. Giertych i część katolików nie odróżnia związku partnerskiego od związku małżeńskiego a to źle świadczy o nich. Nawet w samej nazwie jest różnica. Natomiast małżeństwa kobiety i mężczyzny nigdy nie były i nie będą dyskryminowane. Określenie "małżeństwa w Polsce są dyskryminowane" wymyślił ksiądz Tadeusz Rydzyk, szef Radia Maryja a reszta bezmyślnie je powtarza. 

Giertych chciałby zostawić w PO po rozpadzie tylko frakcję konserwatystów podobnych do Giertycha, Kaczyńskiego i Ziobro ( może chce on zostać jej liderem po rozpadzie ) i do ruchów narodowo-faszystowsko-katolickich, lecz prędzej Tusk pozbędzie się konserwatystów niż posłów normalnie myślących o "wszystkich" obywatelach tego kraju. Już wcześniej ostrzegałem że konszachty Giertycha z Tuskiem źle się skończą mimo wyparcia się publicznie swojej przeszłości z Młodzieżą Wszechpolską. Jak widać nie wyrzekł się on swoich poglądów faszystowskich gdyż mówi nadal jak Kaczyński, Ziobro, Rydzyk i inni konserwatyści. Giertych powinien być spacyfikowany wraz z całą konserwą zawierającą tylko śmiecie z ideologii ruchów narodowo-faszystowsko-katolickich, gdyż to oni jątrzą w kraju rozkładając państwo Polskie. PiS jest tego przykładem. 

Te ruchy są jak pryszcze na dupie - nie w tym miejscu, złośliwe i nikomu nie potrzebne. Motto na dziś - wredne pryszcze zawsze wyłażą z nory, gdy organizm nie może się już bronić. 

Czytaj także art. "FAKTY-cznie 76" z 20 października 2012 roku. 

11 komentarzy:

kongi pisze...

1 - Teraz to Salto Mortale. Ten typ artykułu to top blogów. 2 - Witaj ! Tego posta nie można lepiej napisać. Czytając ten post przypomina mi się mój dobry, stary druh. On zawsze rozmawia o tym. Przekażę mu tę stronę by sobie zapisał. Na pewno będzie miał dobrą lekturę. Wielkie dzięki. 3 - To niezwykła wiadomość by mieć poparcie u wszystkich widzów online; otrzymają oni korzyści z niej, jestem pewien. Jest to tłumaczenie komentarzy dla tych co nie znają angielskiego. Dzięki za pochwały - kongi.

kongi pisze...

Witam. Jestem bardzo zadowolony że znalazłem twoją stronę. Ja naprawdę cię znalazłem przez przypadek patrząc na Bing czegoś innego. W każdym razie jestem tu i teraz po prostu chcę podziękować za cudowny post i za cały ekscytujący blog. ( Podoba mi się też motyw / Projektowanie ) Nie mam czasu, aby przejść przez to wszystko w tej chwili, ale zaznaczyłem to również kanałami RSS, więc kiedy będę miał czas to wrócę do czytania i znacznie więcej. Proszę, nadążaj z niesamowitą pracą - napisał anonimowy. - Dzięki za ten komentarz - kongi.

kongi pisze...

Doskonały blog jest tutaj ! Dodatkowo twoja strona internetowa jest z polotem ! Jak mam wykorzystać spostrzeżenia zapisane w twoich artykułach ? Czy można otrzymać skojarzenie do linków twoich artykułów ? Chcę moją stronę załadować tak szybko jak twój blog - napisał anonimowy o godz. 12,30.

Dzięki za komentarz. Moje spojrzenie na problemy kraju i świata zawarte w moich artykułach a które jest wyjątkowe i inne niż w pozostałych blogach i stronach internetowych można skopiować z wybranego artykułu w części lub w całości i wkleić w komentarze na stronę internetową o tej samej lub zbliżonej tematyce. W ten sposób więcej osób przeczyta to czego nie przeczyta gdzieindziej. Strony internetowe przekazują tylko suche informacje które się powtarzają, czasami ktoś te informacje skomentuje ale w taki sposób że nie warto tego czytać a ja patrzę z innej strony na problem co wzbogaca wiedzę moim czytelnikom. Każdy wtedy wie na czym świat stoi.
Wiadomo także że ludzie wolą wchodzić na znane i często odwiedzane strony niż na te mniej znane. Na znanych stronach internauci mogą się kłócić między sobą oraz wyżywać wypisując swoje komentarze bzdurne i mądre do czytanych artykułów i to daje im satysfakcję lecz w ten sposób ograniczają się tylko do tej wiedzy. Dlatego warto czytać także inne blogi i strony internetowe.

Żeby znaleźć link do określonego artykułu to trzeba najechać myszką na tytuł artykułu. Wtedy na dole z lewej strony ekranu pojawi się link do tego artykułu. Potem można skopiować ten link i wkleić go np. do zakładki lub w notatnik Windowsa.

Żeby szybko załadować swoją stronę internetową to należy ograniczać pojemność tej strony poprzez zmniejszanie ilości artykułów umieszczanych na stronie głównej, zmniejszać zdjęcia do minimum i zapisywać je w formacie TIF, JPG lub podobnym, stosować zwijanie wierszy w artykułach, pisać krótkie artykuły lecz o pojemnej treści, zwiększyć pamięć komputera co najmniej do 2 Gb oraz szybkość swojego modemu co najmniej od 40 Mb w zwyż. Także należy ustawić swój program antywirusowy tak by jak najmniej obciążał pamięć komputera. Te pozycje wystarczą by spokojnie i szybko otwierać swoje i inne strony internetowe.

kongi pisze...

Cd. Linki do starszych artykułów można uzyskać najeżdżając myszką na godzinę pod artykułem.

kongi pisze...

Ciągle słyszę, że SEO nie działa. Może to jest prawo o optymalizacji pod kątem wyszukiwarek ? Wysłałem to na Twitter, bardzo to przydatne ! - napisał anonimowy.

Niestety, usunąłem możliwość wchodzenia na Twitter gdyż za mało internautów korzysta z tej formy komunikacji.

Nie rozumiem o co chodzi z SEO. Może ktoś mi to wytłumaczy. Natomiast jak będzie wola uruchomienia Twittera to na pewno go uruchomię. - Kongi dziękuje za uwagi.

kongi pisze...

Mój mąż i ja mamy teraz ulgę, że Peter może poradzić sobie z podstawowymi ustawieniami jakie znalazł w twojej witrynie. Jest jakiś zakłopotany bo po prostu znalazł informację w której pisze że ludzie mogą mieć problemy z zarabianiem pieniędzy. Dlatego możemy powiedzieć że mamy na blogu kogoś któremu możemy podziękować za to. Dobrze zrobiłeś grafikę, masz proste menu a cały blog jest przyjazny i można wspomagając zaszczepić go innym blogerom. Jest wielu wspaniałych lecz nasz syn i cała rodzina uważamy że ten artykuł jest przyjemny i naprawdę potrzebny. Dziękuję za całą sprawę!- napisała anonimowa.

Dzięki za wspaniały komentarz. Miło mi że mogłem pomóc w waszych kłopotach - kongi.

kongi pisze...

Zdumiewający ten blog i wygląda jak mój stary! Jest to zupełnie inny temat ale on ma prawie taki sam układ strony i projektu jak mój. Doskonały wybór kolorów! - napisał anonimowy.

Dzięki za wpis. Dobrze że mamy podobne estetycznie i układowo blogi. O kolory też dbam, ale nie stawiam ich na pierwszym miejscu - kongi.

kongi pisze...

When someone write an paragraph he/she retins the image of a user in his/her mind that how a user ccan understand it. Therefore that's why this paragraph is perfect. Thanks!
- Gdy ktoś napisze on / ona w wizerunku użytkownika to w jego / jej umyśle tylko użytkownik może to zrozumieć. W związku z tym właśnie ten artykuł jest doskonały. Dzięki ! - Napisał anonimowy 2.02.2014 r.
- Tak jakoś wyszło że używam pseudonimu a przez to nie każdy wie czy jestem kobietą czy mężczyzną. Lepiej jest pisać kontrowersyjnie gdy używa się pseudonimu, bo wtedy ma się spokój od przeciwników moich teorii. Dzięki za komentarz - kongi

kongi pisze...

Appreciating the persistence you put into your blog and in depth information you provide. It's good to come across a blog every once in a while thhat isn't the same unwanted rehashed information. Fantastic read! I've saved your skte and I'm adding yyour RSS feeds to my Google account.
- Doceniając twoją wytrwałość należy umieścić na swoim blogu więcej szczegółowych informacji. Dobrze jest co jakiś czas natknąć się na blogu na te same informacje. Fantastic, Przeczytajcie ! Mam zapisany adres twojej strony i dodaję twój RSS do mojego konta Google. - Napisał anonimowy 2.02.2014 r.
- Ja z racjii tej że skupiam się głównie na komentowaniu rzeczywistości oraz na problemach ludzi bo one są dla mnie ważniejsze niż szczegóły odsyłam po nie do gazet. Jak ktoś potrzebuje szczegółów to może zajrzeć do internetu i znaleźć odpowiedni artykuł. Gdybym zajmował się tylko szczegółami to nigdy nie pisał bym bloga, bo po co miałbym pisać to samo co jest w innych gazetach ? Dzięki za komentarz który zawsze buduje. Z braku czasu jest opóźnienie w wyświetleniu twojego komentarza - kongi

kongi pisze...

Thanks on your marvelous posting! I definitely enjoyed reading it, you happen to be a great author.I will always bookmark your blog and will eventually come back at some point. I want to encourage continue your great posts, have a nice morning!

Dzięki za wspaniały delegowany artykuł ! Na pewno każdego cieszy czytanie go. Tak się stało za sprawą wielkiego autora tego bloga. Zawsze korzystam z zakładki bloga, by ostatecznie wrócić do niego w pewnym momencie. Chcę zachęcić Cię do kontynuowania pisania wielkich postów ! - Napisał anonimowy czytelnik w dniu 18-04-2014 roku.

Dzięki za komentarz i pochwały. Faktycznie zdarzają mi się wielkie artykuły, lecz nie zawsze one trafiają do czytelników bo nie interesuje ich ta tematyka. Także nie zawsze mam czas by napisać właśnie taki wielki artykuł, wielki intelektualnie, trafnie oceniający rzeczywistość oraz przewidujący przyszłość. Czasami szybko i trafnie coś napiszę a czasami mozolnie mi to idzie jak każdemu pisarzowi. Nie zostawiam komentarzy które zawierają spam bo one utrudniają mi pracę. Polecam inny często odwiedzany przez czytelników artykuł ; Jaką wybrać partię. - kongi.

kongi pisze...

Generally I don't read article on blogs, however I wish to say that this write-up very compelled me to take a look at and do so! Your writing taste has been surprised me. Thank you, very great article.

Generalnie nie czytam artykułów w blogach, jednak chciałbym powiedzieć, że ten artykuł zmusił mnie bardzo by przyjrzeć się mu i przeczytać go ! Twój tekst jest smakowy i zaskoczył mnie. Dziękuję, bardzo ciekawy i wielki artykuł - napisał anonimowy 15-05-2014 r.

Dzięki za komentarz. Śledzę scenę polityczną i staram się przewidywać dalsze posunięcia. Dlatego wiele posunięć politycznych udaje mi się odgadnąć. Nie podaję komentarzy które zawierają spam, bo one utrudniają mi pracę. Z góry przepraszam - kongi.