14 grudnia 2013

Jak obrzydzić święta ?

Zbliżają się święta Bożego Narodzenia. Już reklamy namawiają ludzi na zakupy świąteczne. Już namawia się ludzi do kupna choinek. Już w radiu pojawiają się kolędy. I wszystko byłoby dobrze żeby nie nadgorliwość. Nadgorliwość mediów i producentów. Faktem jest że lepiej teraz zrobić świąteczne zakupy by nie robić ich w Wigilię, choć można było by jeszcze poczekać. Natomiast choinki za wcześnie kupione uschną przed świętami a to może wkurzyć. Jak za wcześnie pozna się prezenty to też można się wkurzyć. Jednak kolędy najlepiej słucha się w Wigilię i w święta. Niestety, te propozycje są oferowane cztery tygodnie przed świętami a to może wkurzyć. Niektóre stacje radiowe od czterech tygodni nadają kolędy aż do znudzenia. Radio RMF Clasic potrafi przez cały dzień je nadawać a nadaje je codziennie od czterech tygodni. To może wkurzyć słuchaczy. 

  Oj dana, oj dana, prujmy ceny w euro do rana ! Oj dana, oj dana, prujmy kieszeń Stefana aż do rana !  

Do tego wszystkiego dołączyły się reklamy by bardziej obrzydzić ci święta oj, dana. Są one za często, są one zagłośne, krzykliwe, wyzywające i mające gdzieś słuchaczy oj, dana. Kary są ale nie dają one pożądanego efektu oj, dana. Każdego dnia przybywa reklam zamiast ich ubywać i przekroczony został próg wytrzymałości oj, dana. Przekroczono także stosunek reklam względem audycji oj, dana, oj, dana. Do tego wszystkiego są one nadawane w tych samych porach prawie na wszystkich stacjach radiowych i telewizyjnych oj, dana. Po prostu zmowa. Oj, dana ! Także powtarzają się za często reklamy a to też może wkurzyć oj, dana. Media radiowo-telewizyjne gdy zauważyły że odbiorcy przełączają się na inne stacje w trakcie emisji reklam to postanowiły nadawać je o tej samej porze oj, dana. Nawet wyrabiają się w czasie by o stałej godzinie nadać reklamy oj, dana. Wtedy przełączając kanały zawsze trafimy na reklamy takie jak oj, dana. To może wkurzyć słuchaczy. Oj dana dana ! 

Można powiedzieć że święta mamy z głowy oj dana ! Tak nam je media obrzydzili latając za kasą oj, dana. Tylko co słuchać w święta skoro nie wypada w tych dniach słuchać rocka i popu ? A oj, dana zawsze jest. Jestem pewny że nadejdzie kiedyś taki czas, że reklam w mediach będzie tyle ile powinno być, by one nie psuły nam świąt. KRRiT powinna ustalić dopuszczalny procent reklam w ciągu godziny i doby by zdyscyplinować nadawców. Nadawcy sami się nie uspokoją. Oj, dana ! 

Suma sum - Nie każdy wie, ale nie wolno wybiegać przed konia, bo można być stratowanym przez niego. Oj, dana da dana ! Chodzi tu o nadgorliwość mediów. Oj dana, oj dana prujmy ceny w euro ( AGD ) do rana - to jest jedna z krzykliwych reklam która nawet nieboszczyka postawi na nogi gdy śpi. 

Brak komentarzy: