16 lipca 2012

1 ROCZNICA "KOSMOSERVICE"

Dziś 16 lipca przypada pierwsza rocznica powstania portalu "kosmoservice". Nie wiem ilu czytelników wytrwało ze mną od początku do dziś, ale i tak jestem zadowolony i dziękuję im że nadal mi towarzyszą czytając moje artykuły. Początkowo miałem zamiar pisać opowiadania i wiersze, ale polityka i sprawy społeczne przeważyły. Nie mogłem pogodzić się z tym, że media i politycy od 1989 roku nie piszą i nie mówią prawdy społeczeństwu. Kolejne rządy i media karmiły nas kłamstwami, a nie było drugiej strony która by je odkręcała. Trzeba przyznać, że od niedawna niektórzy dziennikarze zaczynają odważnie mówić prawdę o polityce, o politykach, o gospodarce i o sprawach społecznych. Wydaje mi się że trochę za późno otwierają oczy społeczeństwu, gdyż wielu spraw nie da się szybko naprawić. Wypada mi jeszcze raz podziękować za wytrwałość moich czytelników którzy mimo błędów i niedoskonałości w tworzeniu gazety internetowej zaufali mi i pozostali ze mną do dziś. Dziękuję. Więcej szukać można w rubryce STRONY pod tym samym tytułem. 

Brak komentarzy: