12 stycznia 2012
LOCZKI
Lokowanie czyli propaganda sukcesu ogarnęła nasze życie. Lokowanie to wkręcanie się biznesu poprzez reklamowanie swojego towaru do programów telewizyjnych i filmów. Nie zawsze chodzi o prawdę tylko o kasę. Podobnie rząd nakazuje mediom by opisywali w pozytywny sposób wykorzystywanie środków z UE. Najlepsi kłamcy będą brać udział w eliminacjach o najlepszego autora. Kojarzy mi się ta sytuacja z propagandą sukcesu za PRL-u. Rozumiem że nie wypada pokazywać naszych ciemnych stron za granicą ale wolność słowa i konieczność ukazywania nadużyć ze strony rządzących na to nie pozwala. Rząd chce się pochwalić jak dobrze wykorzystujemy środki z funduszu Europejskiego i stąd ta inicjatywa. Że nie wszystko jest różowe w tej materii można dowiedzieć się z art. "Skarbie mój".
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz