25 lipca 2011

Jaką wybrać Partię ?

Partie polityczne.Wybory 9 października. Jakie są. Zmierzch, czy jeszcze agonia partii betonowych, jak SLD i PSL ? Moim zdaniem jedno i drugie. Partie te zajmują miejsce innym partiom. Nie idą do przodu, tylko administrują. SLD co prawda dba o równouprawnienie, o parytety, o prawa dla gejów, lesbijek oraz dla związków partnerskich, o przestrzeganie rozdziału Kościoła od Państwa itd, ale te problemy każda partia ma obowiązek załatwić. SLD zarzuca PO podniesienie podatku VAT, a sama chce podnieść najbogatszym do 40 %.  SLD tylko to potrafi i nigdy nie wie skąd wziąć pieniądze na podwyżki płac i cele socjalne. PSL dobry tylko jako koalicjant lecz nie wnosi nic nowego i chyba nie wejdzie do sejmu. Brak tych partii nikt nie zauważy. Pis  odpada - już po 2 latach rządzenia powinno odpaść. Same kłopoty tylko tworzy i sztuczne mgły. Dyktatura i brak demokracji w tej partii nie powinna dopuścić tej partii do sejmu. Brak za to takich partii uniwersalnych i umiarkowanych jak PO - choć bliżej jej do liberalizmu. PO chce dobrze, czyli doprowadzić do tego by gospodarka i  polityka, poprzez wprowadzenie odpowiednich ustaw kręciła się własnym rytmem bez ingerencji Państwa.  Z góry zapowiedzieli, że nie będą  dbać o biedotę, bo ważniejszy jest budżet i długi. I nadal 25 % ludzi będzie żyć poniżej minimum i chodzić po śmietnikach. PO po wyborach prawdopodobnie razem z SLD lub PSl będą administrować i nic się nie zmieni na lepsze. Inne partie też nic nie zrobią by poprawić los najuboższych.  Do tej pory nic nie zrobili. Obecne partie nie biorą pod uwagę braku ciągłości kapitalizmu ( wolnego rynku - przerwa na komunizm ) a chcą wprowadzać te zasady. PO chce wprowadzić kapitalizm od tyłu. Jak od tyłu chce wprowadzać kapitalizm, to niech rozmawia z gejami. Najpierw trzeba doprowadzić do normalizacji kraju, czyli wdrożyć to co jest w kapitalizmie bardzo ważne i to co zostało zaniedbane po 1989 roku. A mianowicie ; doprowadzić trzeba płace do właściwych ( przykł. do średniej europejskiej ok 3000 zł./mies. najniższa pensja oraz minimum socjalne ok. 2000 zł/mies.) - przedsiębiorcy powinni przejąć ten ciężar zaniedbania przez kolejne rządy na siebie; trzeba zostawić regulacje cen wolnemu rynkowi, także na paliwo, alkohol, tytoń i wyroby tytoniowe i inne artykuły.  Oddać trzeba na własność mieszkania, gdzie ludzie spłacili kredyt mieszkaniowy w spółdzielniach oraz mieszkania komunalne z powodu zasiedzenia bez dodatkowych opłat jak za złotówkę czy za 10 %. Koszta ponosi spółdzielnia i gmina. Nie można spółdzielniom ciągle płacić za to samo i nie każdego stać na zapłacenie 10 % wartości mieszkania. Raz płaci się za mieszkanie. Każdy kto spłacił kredyt ma obowiązek otrzymania mieszkania na własność bez dodatkowych opłat. Pojęcie - mieszkanie własnościowe ( trochę twoje, trochę moje ) nie istnieje, ale spółdzielnie nadal je stosują, mimo wycofania tego rodzaju transakcji z obiegu. Brak bata na spółdzielnie. Mają swoje lobby w sejmie i nic nie można im zrobić. Inne o skrajnych poglądach, jak LPR i PiS nie sprawdziły się. Pierwszej partii tylko zero  tolerancji w głowie, drugiej nowe porządki dyktatorskie mimo demokracji. KNP- Kongres Nowej Prawicy, kiedyś UPR ma dużo zwolenników ( ok. 1 % ), lecz jak każda Prawica nie ma szans na przetrwanie, bo to przeżytek przedwojenny jeśli chodzi o program ( raczej brak programu ) - nie dają i nie zabierają. Socjal biedocie to na pewno zabiorą  bo chcą by każdy sam żył na własny rachunek i szans zwłaszcza z nawiedzonym Markiem Jurkiem nie mają. PJN pomijam, bo nie wiadomo w którą stronę pójdzie. Mają program, który jest wg. mnie nie do zrealizowania. Do dziś tego programu nie udało się wprowadzić nikomu. Nadzieja w partii Palikota, ale coś rzuca ciągle tej partii kłody pod nogi. Potrzebna nowa partia podobna do PO ale normalna, jako uzupełniająca braki PO, ale z nastawieniem na tę część biedniejszą i wykluczoną społeczeństwa bo PO nie wie co to jest bieda. Niestety, partie o profilu lewicowym są o poglądach skrajnych, jak Polska Partia Pracy, co może tylko zaszkodzić Polsce. Zlepek różnych partii o skrajnych poglądach prowadzi do bałaganu w sejmie i powstają durne ustawy, bo każdy ciągnie w swoją stronę. Dziwi mnie brak nowych partii tzw. normalnych ( bez ideologii lewicowej, prawicowej, liberalnej itd. ). Czyż nie ma u nas normalnych ludzi widzących wszystkie problemy kraju ?  Jedna partia jak PO może nie zaspokoić wszystkich potrzeb narodu i  może się wykoleić politycznie. A to może być groźne. Może wychyli się przed wyborami nowa partia, która spełni wymogi całego narodu.  Te co rządziły już 20 lat nadają się do kosza. C.D. w art. "Wybory 9.10." oraz "Wybory 9.10. C.D.", " Po Wyborach", "A świat się kręci", " Nowa Era", "Nowa Era-2". 

22 komentarze:

kongi pisze...

Miło mi że ten artykuł ciągle jest odwiedzany przez czytelników. Jest on najczęściej czytany bo wybiega w czasie i jest obiektywny. Odpowiadam teraz czytelnikom na częste komentarze które pojawiają się w związku z tym artykułem. Nie wszystkie komentarze nadają się do opublikowania gdyż zawierają adresy stron które chcą się reklamować na moim blogu. Dziękuję za zachwalanie mojej strony - 25 stycznia 2013 r. - kongi

kongi pisze...

Anonimowy napisał - Moja rodzina za każdym razem mówi mi że zabijam czas w internecie lecz wiem, że czytam te trzymające w napięciu miłe posty na kosmoservice.

kongi pisze...

Nie wiem czy chodziło Ci o stronę "southern savers", ale obejrzałem ją i podoba mi się. Ja osobiście nie bawię się klockami zwanymi kuponami, więc treść tej strony mnie nie zainteresowała. Spodobało mi się także zdanie w stopce strony - "Wszystkie treści na tej stronie są tworzone przez Jenny i jej pomocników i to nielegalne by je ukraść" ! U nas w Polsce takich treści się nie czyta tak samo jak i umów programów komputerowych które są skomplikowane i za długie gdyż jest "ciche przyzwolenie" na ściąganie obcych treści i innych plików na własny użytek. Zdarzają się u nas przypadki ściągania prac doktorskich z internetu i przypisywania ich sobie jako własne, ale rzeczywistość szybko wyłapuje tego typu złodziei. Co do moich artykułów to muszą one być poważne, bo wytykam błędy polityków a one nie zawsze są śmieszne. Pozdrawiam - kongi.

kongi pisze...

Anonimowy napisał - Zapisany jako ulubiony, kocham twój blog ! Dzięki - kongi

kongi pisze...

Anonimowy napisał - Czytałem ten artykuł w całości. Odnosząc się do porównania, to najbardziej aktualny i niesamowity artykuł. Dzięki - kongi

kongi pisze...

Przeglądałem różne strony on-line więcej niż przez 3 godziny, ale w żaden sposób nie zauważyłem ciekawszych artykułów niż twoje. Twoja strona jest piękna i cenna dla mnie i ona mi wystarczy. W mojej opinii, jeśli wszyscy właściciele stron internetowych i blogów będą zawierały tylko odpowiedni materiał ( treści ) tak jak ty, to strony internetowe mogą być wtedy o wiele bardziej przydatne i interesujące niż kiedykolwiek wcześniej - napisał anonimowy 12-02-2013 r. - kongi dziękuje za właściwe spostrzeżenia. Nie mogę upubliczniać niektórych komentarzy, gdyż system odrzuca je oznaczając jako spam i z góry za to przepraszam. Zawierają one reklamy. Nie znaczy to że ich nie czytam.

kongi pisze...

"Hi ! Mógłbym przysiąc że zaglądałem do tego bloga wcześniej, ale po przejściu przez kilka artykułów zdałem sobie sprawę że to dla mnie nowe. Niezależnie od tego z pewnością jestem zadowolony że natknąłem się na niego i będę zaglądać częściej" - napisał anonimowy. Można mieć wątpliwości czy tu się zaglądało, bo zmieniam często logo "kosmoservice" a także nazwa angielska bloga też może wprowadzać w błąd. Dziękuję że moja strona zainteresowała Cię - kongi.

kongi pisze...

Dobry z ciebie magnificjent człowieku. Twoje artykuły są po prostu dobre. Naprawdę podoba mi się to co piszesz i sposób w jaki to robisz. Robisz to w zabawny sposób i nadal dbasz o utrzymanie go ( bloga ) mądrym. Nie mogę się doczekać, aby przeczytać wiele więcej od ciebie. To jest rzeczywiście wielka strona internetowa - pisze anonimowy 2013-03-06. Tak ( pozytywnie ) traktują mnie ci co nie mają uprzedzeń i fobii, potrafią zrozumieć moje intencje i nie doszukują się u mnie uprzedzeń do innych. Kongi dziękuje za taki komentarz który buduje. Niektóre komentarze nie ukazują się bo zawierają tzw. spam. Z góry za to przepraszam.

kongi pisze...

Anonimowy pisze w dniu 2013-03-09 ; Hmm, mam problemy z ładowaniem zdjęć na tym blogu. Próbuję dowiedzieć się, czy problem jest z moją stroną czy z twoim blogiem. Wszelkie informacje zwrotne byłyby bardzo mile widziane. Kongi odpowiada ; wiele osób ma z tym problem i ja też, gdyż strony ze zdjęciami są o dużo większej pojemności niż artykuły z tekstem. Przykładowo ; artykuły z tekstem zajmują ok. 100 Kb w pamięci a strony ze zdjęciami ok. 20 Mb i więcej. Jest to zrozumiałe, że dłużej ładować będą się strony ze zdjęciami i filmami niż teksty. Zaradzić temu można tylko zwiększając pamięć swojego komputera. Inną przyczyną tych problemów może być modem który zatyka się gdy trzeba pobrać stronę przeładowaną megabajtami. Trzeba wtedy wymienić go na szybszy - np. na powyżej 40 mb. Inną przyczyną tych zjawisk może być to, że jest obciążona pamięć komputera programami które pracują jednocześnie z twoją stroną internetową jak programy antywirusowe lub inne. Proponuję wyłączyć te niepotrzebne programy. Czasami bywa i tak że ktoś podczepił się do twojego komputera obciążając jego pamięć. Są to na ogół programy szpiegowskie które przypadkowo pobieramy razem z innymi plikami ściąganymi z internetu. Nie ma się co martwić, są programy które eliminują je z komputera. Wymieniłem tylko te najważniejsze przyczyny tego problemu, lecz mogą być i inne. Trzeba poszukać przyczyn zanim podejmie się właściwe kroki. Powodzenia.

kongi pisze...

Anonimowy drugi pisze w dniu 2013-03-09 ; Cześć ! Nie można lepiej napisać tego artykułu ! Przeczytanie tego artykułu przypomina mi mojego poprzedniego współlokatora ! On nie przestawał mówić o tym. Ja na pewno wyślę ten artykuł do niego. Pewno będzie miał świetną lekturę. Doceniam udostępnienie komentarza ! Kongi dziękuje za pochwały i odpowiada ; kongi też docenia internautów którzy mają czas i odwagę by zostawić na moim blogu komentarz do artykułu, wyrażają swoją opinię o moim blogu a one budują i zmieniają oblicze bloga na lepsze i tych co nie wrzucają spamu. Już pisałem że program automatycznie odrzuca komentarze ze spamem i dlatego one nie ukazują się, chyba że po moderacji.

kongi pisze...

Anonimowy pisze - Muszę się przyznać że jestem pod wrażeniem. Rzadko spotykam blog który jest zarówno edukacyjny jak i rozrywkowy i bez wątpienia trafia w sedno. Problemem jest to że zbyt mało ludzi mówi tak inteligentnie. Jestem bardzo szczęśliwy że znalazłem tego bloga w moim polowaniu. 26.03.2013. r. - dotyczy posta : Jaką wybrać Partię ? Kongi dziękuje za dobrą recenzję bloga.

kongi pisze...

Hej, jestem nowy blogger pochodzący z Tufara, Italia, który znalazł się na http://kosmoservice.blogspot.com/. Czy masz jakieś punkty zwiedzania do tych blogów ? Ten blog to dla mnie launch. To wszystko jest tak zastraszające ... są tu wszelkie wskazówki - anonimowy 10. 05. 2013 r.

kongi pisze...

Anonimowy napisał 6. 06. 2013 r. ; Wielki Post. Ciągle jestem pod wrażeniem czytając tego bloga ! Niezwykle przydatne informacje są w nim a szczególnie ostatnia część. Zależy mi na takiej informacji o partiach. Szukałem tej konkretnej informacji przez bardzo długi czas. Dziękuję i życzę powodzenia.

kongi pisze...

Hey ! Mam na imię Ricard. Jestem blogerem z Zachodniego Krzyża w Wielkiej Brytanii. Cieszę się że mogę zobaczyć jak to robi się na twojej stronie. Jadąc po Bloggerze : * kosmoservice.blogspot.com * stwierdziłem że było to orzeźwiające i pomocne w zakresie pisania i pracy. Mam zamiar umieścić was w moim Blogroll. Wierzę, że zwiększy to wartość mojego bloga - anonimowy 17. 05. 2013 r.

kongi pisze...

Witam. W ten weekend jest miłe dla mnie, jako w tej chwili czytam ten imponujący edukacyjny post tutaj w moim domu - pisze anonimowy w dniu 09-06-2013 r. - Przykro mi że nie podaję adresów stron internautów. Nie podaję ich bo one zawierają spam który utrudnia mi pracę. Dziękuję za komentarze. One zawsze budują - kongi.

kongi pisze...

Już jestem zadowolony kiedy otrzymujesz informacje. Ale wielki temat z tego posta. Muszę poświęcić trochę czasu studiując i pracując więcej. Dzięki za wspaniałą informację. Byłem na poszukiwaniach informacji o twojej misji - pisze anonimowy w dniu 09-06-2013 r. - Przykro mi że nie podaję adresów stron internautów. Nie podaję ich bo one zawierają spam który utrudnia mi pracę. Dziękuję za komentarze. One zawsze mnie budują - kongi.

kongi pisze...

Muszę po prostu powiedzieć, co za ulga, aby odkryć kogoś, kto naprawdę rozumie co mówią w Internecie. Na pewno rozumiesz, jak wyprowadzić problem na światło i sprawić by był on ważny i zrozumiały dla wszystkich. Więcej ludzi musi przeczytać i zrozumieć tę stronę historii. Byłem zaskoczony tym że są bardziej popularne strony niż twoja, gdy twoja na pewno posiada dar - pisze anonimowy 11-06-2013 r. - Dzięki za ten komentarz - kongi.

kongi pisze...

Wow, ten post jest wybredny. Moja młodsza siostra analizuje te rzeczy, więc mam zamiar przekazać jej tę stronę - napisał anonimowy w dniu 12-06-2012 r.

kongi pisze...

Dziękuję za pomyślny write up - teksty z wyższej półki. Ta strona faktycznie kiedyś będzie rozrywką historyczną. Awansowała ona do bardziej udanych i miłych od Ciebie ! Przy okazji, w jaki sposób możemy być w kontakcie ? - napisał anonimowy w dniu 12-06-2012 r. Dziękuję za komentarz. Na samym dole strony jest adres e-mail - kongi.

kongi pisze...

Dzięki za pomyślny writeup - wspaniały wpis. To w rzeczywistości była dla mnie przyjemność by wyjaśnić to - napisał anonimowy w dniu 13-06 2013 r.

kongi pisze...

Dzięki za wspaniały wpis ! I rzeczywiście czyta się to wspaniale. Jesteś wielkim pisarzem. Postaram się wrzucić do zakładki tę stronę na swoim blogu i wrócić do niej w przewidywalnej przyszłości. Chcę zachęcić Ciebie do kontynuowania pracy nad wspaniałą stroną. Miłego dnia ! - napisał anonimowy w dniu 13-06 2013 r. - Dzięki za ten komentarz - kongi.

Bez przesady. Aż takim wielkim pisarzem to nie jestem. Piszę to co myślę i to czego inni pisarze nie zauważają w naszym codziennym życiu a na piękne pisanie nie mam czasu. Ważniejsze dla mnie jest przekazanie treści niż uroda tekstów - kongi.

kongi pisze...

Osobliwy artykuł, tylko to, co chciałem znaleźć - napisał anonimowy w dniu 15-06-2013 r.